Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Kapitel 6

Av thefooolover - 29 december 2013 01:06

KAPITEL 6

Felix satte sig i soffan och klappade på sina knän som ett tecken att jag skulle sätta mig där. Jag gjorde det och Felix kramade om mig.
__________________________

Ditt perspektiv:
Jag kramade tillbaka och kolade på när killarna spelade (Oscar & Ogge).

Felix perspektiv:
Åå, hennes kramar, jag bara älskar dom. Dom är dom bästa som finns. Jag måste verkligen gilla d/n. Jag har aldrig känt såhär för en tjej som jag gör för d/n.
Hon är fin, snygg, har vakta ögon och ett vackert leende. Hennes skratt får en bara att le, hon har en snygg kropp. Hela hon är underbar, snygg, allt och tänk att hon är min av alla killar i världen. Daff kom in i rummet. "Hej killar, n-. Hej vem är du?" Frågade han när han fick syn på d/n. "Hej, d/n." Svarade hon. "Min tjej." Svarade jag stolt och kramade om d/n. "Jaha, hej, Daff." Svarade han och sträckte fram sin hand. D/n tog tag i hans hand och skakade den. "Vad var det du skulle säga?" Frågade Ogge. "Jo, ni behöver inte spela in något idag." Svarade han. "Varför?" Frågade Oscar men släppte inte blicken från tv:en. "Jag tycker bara att ni behöver ha lite ledigt idag. Ni har varit här en hel vecka, detekt efter skolan till kl 23.00 typ. Jag tycker ni försenar ledigt." Svarade Daff och gick ut ur rummet. "Jaha, vad ska vi göra då?" Frågade jag och kollade på d/n. "Bestäm du?" Svarade hon och log det där vakta leendet som bara änglar kan ha. "Är du hungrig?" Frågade jag. "Nja, lite." Svarade hon. "Vill du gå till donken?" Frågade jag. "Visst." "Killar vill ni hänga med?" Frågade jag och kollade på. Ingen reaktion. "D/n, stäng av tv:n så tar jag Omar's mobil." Viskade jag. D/n gjorde som jag sa och stängde av tv:n och jag hoppade på Omar och tog hand mobil. "Olala, en tjej." Sa jag och när jag fick tag på mobilen. "Sen när var Albin en tjej?" Frågade han och försökte få tag på mobilen.

Ditt perspektiv:
Jag stängde av tv:n. "Ey!" Sa dom i kör. Jag bara skrattade åt hur dumt det såg ut. "Så du tycker det är roligt ha?" Frågade Oscar. Jag bara skrattade och gjorde en grimars. Oscar och Ogge kollade på varandra och sedan på mig. När dom kollade på mig tvär slutade jag att skratta. "Nu du!" Sa dom och började jaga mig. Jag började springa men ingen utav dom hann ikapp mig. Haha, dom kan inte springa ikapp en tjej. Jag kollade bak på dom och skrattade, när jag kollade fram igen sprang jag in i någon och som höll fast mig. Jag kollade upp på personen och såg att det var...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thefooolover - 1 januari 2014 21:38

KAPITEL 8 Jag trodde det skulle bli mycket sånna där "awkward" stunder efter som jag precis träffat killarna. Jag kollade på det där "gänget" och fick syn på... __________________________ Felix perspektiv: D/n slutade skratta och bara kollade...

Av thefooolover - 1 januari 2014 21:16

KAPITEL 7 Jag kollade bak på dom och skrattade, när jag kollade fram igen sprang jag in i någon och som höll fast mig. Jag kollade upp på personen och såg att det var... __________________________ Ditt perspektiv: Felix. "Och vart ska du?" Fr...

Av thefooolover - 27 december 2013 13:53

KAPITEL 5 Vi drog ifrån och jag såg hur 'Lukas' som han hette, kollade på oss men kollade snappat surt bort. Våran lärare kom in och började lektionen. __________________________ ?Efter skolan? Ditt perspektiv: Äntligen helg! Jag la in mina...

Av thefooolover - 27 december 2013 01:41

KAPITEL 4 Efter ungefär mer än halva filmen blev mina ögonlock tyngre och tyngre, tillsluta blev allt svart. __________________________ Ditt perspektiv: Jag öppnade sakta ögonen kom på att jag var hemma hos Felix. Jag vände mig om och där låg...

Av thefooolover - 27 december 2013 00:43

KAPITEL 3 Hela den lektionen log jag och sneglade på henne. Jag har bara "känt" henne i några min (typ 40) men jag tror jag gillar henne. __________________________ Ditt perspektiv: Skolan var slut och jag började gå ut till mitt skåp. Jag l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards