Direktlänk till inlägg 20 november 2013

Kapitel 11

Av thefooolover - 20 november 2013 22:22

KAPITEL 11

"Vi kanske också ska lägga oss nu? Jag menar klockan är ju rätt mycket." Sa jag till Amy. Amy nickade. Vi gick till badrummet och gjorde iordning oss. Jag tog fram en madrass till Amy sen la vi oss.
__________________________

Amy perspektiv:
Jag vaknade av att någon snarkade jag trodde det var Felix men det var inte Felix. Det var d/n. Jag tog en kudde och slog till henne. "Amy sluta!" Sa d/n, tog tag i en kudde och började slå mig. Vi satt där i sängen och slog varandra och skrattade. "Hallå vad gö...KUDDKRIG!" Ropade Felix och började slå oss med en kudde. Efter mycket skrattande och så, gick vi ner till köket och började laga frukost. Vi tog fram juice, melon, bär, yoghurt, bröd, pålägg osv.

Felix perspektiv:
Vi satt och pratade, skrattade och så medans vi åt frukost. Vi satt och pratade om allt möjligt, om mitt och killarnas band, om hur jag och d/n blev tillsammans osv. Jag kände hur det vibrerade i min ficka. Jag tog upp mobilen och det stod "Oscar" på displayen.
Felix: "Tja bro!"
Oscar: "Tja, vad gör du?"
Felix: "Äter frukost med d/n och Amy. Du då?"
Oscar: "Ja är i studion och VÄNTAR PÅ DIG!" Juste, shit jag skulle ju till studion idag! Fan!
Felix: "Juste, förlåt jag glömde. Jag kommer så fort jag kan." Sa jag och la på. "Vem var det?" Frågade d/n. "Oscar. Jag måste till studion men vi ses." Sa jag, kysste d/n på munnen, sprang upp på d/n rum och hämtade mina grejer osv. Sen sprang jag ner och torg på mig mina skor. "Hej då, vi hörs sen." Sa jag och pussade d/n på kinden en sista gång innan jag gick till studion.

D/n perspektiv:
Felix var tvungen att dra till studion så jag och Amy dukade av bordet och gick upp på mitt rum och gjorde oss iordning. Jag tog på mig ett par jeansshorts och ett grått, ganska långt linne med vit text på. Amy tog en vit magtröja med nåt krys på, ett par rosa jeans och en kofta. Vi sminkade oss, borstade tänder och håret sen tog vi våra mobilen som satt på laddning och sprang ner till hallen. Vi tog på oss våra skor, låste dörren efter oss och gick mot studion för att överaska killarna. När vi kom fram var det inte så många foooers där. Faktiskt så var det inga foooers där. Det var ganska skönt. När jag och Amy kom in såg vi att killarna inte var där. Dom är säkert och spelar in. Efter ungefär fem min kom dom. "Vad gör ni här?" Frågade Felix och såg helt chockad ut. Jag gick fram till Felix och sa: "Haha, hej på dig med sötis." Och la mina armar runt hans nacke och kysste honom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thefooolover - 1 januari 2014 21:38

KAPITEL 8 Jag trodde det skulle bli mycket sånna där "awkward" stunder efter som jag precis träffat killarna. Jag kollade på det där "gänget" och fick syn på... __________________________ Felix perspektiv: D/n slutade skratta och bara kollade...

Av thefooolover - 1 januari 2014 21:16

KAPITEL 7 Jag kollade bak på dom och skrattade, när jag kollade fram igen sprang jag in i någon och som höll fast mig. Jag kollade upp på personen och såg att det var... __________________________ Ditt perspektiv: Felix. "Och vart ska du?" Fr...

Av thefooolover - 29 december 2013 01:06

KAPITEL 6 Felix satte sig i soffan och klappade på sina knän som ett tecken att jag skulle sätta mig där. Jag gjorde det och Felix kramade om mig. __________________________ Ditt perspektiv: Jag kramade tillbaka och kolade på när killarna sp...

Av thefooolover - 27 december 2013 13:53

KAPITEL 5 Vi drog ifrån och jag såg hur 'Lukas' som han hette, kollade på oss men kollade snappat surt bort. Våran lärare kom in och började lektionen. __________________________ ?Efter skolan? Ditt perspektiv: Äntligen helg! Jag la in mina...

Av thefooolover - 27 december 2013 01:41

KAPITEL 4 Efter ungefär mer än halva filmen blev mina ögonlock tyngre och tyngre, tillsluta blev allt svart. __________________________ Ditt perspektiv: Jag öppnade sakta ögonen kom på att jag var hemma hos Felix. Jag vände mig om och där låg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards