Direktlänk till inlägg 27 december 2013

Kapitel 5

Av thefooolover - 27 december 2013 13:53

KAPITEL 5

Vi drog ifrån och jag såg hur 'Lukas' som han hette, kollade på oss men kollade snappat surt bort. Våran lärare kom in och började lektionen.
__________________________

?Efter skolan?
Ditt perspektiv:
Äntligen helg! Jag la in mina grejer i skåpet och låste det. Jag kände två armar vira sig sunt min midja och en kyss på kinden. Felix. Jag vände mig om och la händerna runt han nacke och kysste honom på munnen. "Ska vi gå?" Frågade jag när vi hade släppt kyssen. Felix nickade och tog min hand. "Jag ska till studion idag, vill du följa med? Då kan du träffa killarna" Sa Felix när vi kom ut ur skolan.

Felix perspektiv:
"Visst." Svarade hon och log. På vägen till studion pratade vi om lite allt möjligt. När vi kom fram till studion stod det inga foooers där så vi gick bara in.

Ditt perspektiv:
Vi gick in i ett rum där det satt tre killar i en soffa och spelade något spel. Felix harklade sig och killarnas blickar riktades mot oss. "Så vem är den här snyggingen då?" Frågade en kille med mörkbrunt hår, nästan lite svart, med en peddoblick. "Det här är min tjej d/n." Sa Felix, tog min hand och betonade ordet 'min'. Killen med mörkt hår suckade och satte sig ner igen. "Det här är Omar." Sa han och pekade på lillan med mörkt hår. "Och det här är Oscar fast vi kallar honom Ogge och det här är Oscar." Sa Felix och pekade på en och en. "Hej." Sa jag. "Hej." Svarade dom. Felix satte sig i soffan och klappade på sina knän som ett tecken att jag skulle sätta mig där. Jag gjorde det och Felix kramade om mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thefooolover - 1 januari 2014 21:38

KAPITEL 8 Jag trodde det skulle bli mycket sånna där "awkward" stunder efter som jag precis träffat killarna. Jag kollade på det där "gänget" och fick syn på... __________________________ Felix perspektiv: D/n slutade skratta och bara kollade...

Av thefooolover - 1 januari 2014 21:16

KAPITEL 7 Jag kollade bak på dom och skrattade, när jag kollade fram igen sprang jag in i någon och som höll fast mig. Jag kollade upp på personen och såg att det var... __________________________ Ditt perspektiv: Felix. "Och vart ska du?" Fr...

Av thefooolover - 29 december 2013 01:06

KAPITEL 6 Felix satte sig i soffan och klappade på sina knän som ett tecken att jag skulle sätta mig där. Jag gjorde det och Felix kramade om mig. __________________________ Ditt perspektiv: Jag kramade tillbaka och kolade på när killarna sp...

Av thefooolover - 27 december 2013 01:41

KAPITEL 4 Efter ungefär mer än halva filmen blev mina ögonlock tyngre och tyngre, tillsluta blev allt svart. __________________________ Ditt perspektiv: Jag öppnade sakta ögonen kom på att jag var hemma hos Felix. Jag vände mig om och där låg...

Av thefooolover - 27 december 2013 00:43

KAPITEL 3 Hela den lektionen log jag och sneglade på henne. Jag har bara "känt" henne i några min (typ 40) men jag tror jag gillar henne. __________________________ Ditt perspektiv: Skolan var slut och jag började gå ut till mitt skåp. Jag l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards